majjaeriksson

Livsgnista släckt, filmkväll och "ruffig" fotografering

Kategori: Maja



Jag har tänkt om lite angående Livsgnista/livsgnista släckt nu. Jag tror att jag bara ska kalla det Livsgnista släckt. Det ska bli en triptyk. Och så ska jag använda min kära modell där hemma i helgen (Ellen). Kanske post-it lappar. Kanske stenar. Och bara ta massor av foton i ungefär sen banan jag tänker och sen göra ett urval och se vad som passar ihop. Kanske ska jag använda bilden ni ser ovan här. Jag tyckte den blev cool.

Jag jobbar vidare på mitt rum. Skriver upp idéer. Funderar. Ritar. Skriver post-itlappar och börjar tänka lite på nästa utmaning Söndagsmorgon och hur jag ska lösa den...

Ikväll blir det film med några klasskompisar. :)

Och imorgon ska vi ha Hasse. Tillsammans med honom ska vi åka ut till något "ruffigt" ställe, typ en nedlagd fabrik eller liknande och fota. Det ska bli kul det!

Men nu fortsätter klurandet här!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Låter spännande! Kul att åka iväg och fota, kanske får man se lite bilder sen? Om ni inte fotar analogt dårå;)

    2012-01-11 | 15:57:10
  • mamma säger:

    Det känns som du är riktigt på G!

    2012-01-11 | 18:45:48

Kommentera inlägget här: