majjaeriksson

Hej.

Kategori: Maja

Min dator är lite konstig. En dag. Nyligen. Hände det något. Och så stängde den av sig. Och nu är allt liksom bredare... Skumt är det. Och fult. Allt blir utdraget och människor på bilder blir tjockisar fast de är smalisar. Jag kommer inte stå ut med detta länge till. Men jag vet inte hur jag ska göra så att det blir som förr...

Jaja. Nu är Ellen och jag hemma från Askersund där vi har haft det mysigt hos kusinerna.

Ellen var gullig när det var läggdax:


KusinHedda ska ha en fotovägg i sitt rum. Så vi började fixa med den:




Det kommer bli så fint så fint. Och jag blev själv mycket inspirerad och sugen på att ha en vägg full med foton!

Nu... blir det lite How I met your mother innan det blir fotbollscup i sporthallen!

Så... imorgon får ni se folkbilder och sportbilder. Lovar jag. Nästan.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: