majjaeriksson

Mört mört kom och nappa!

Kategori: Maja

Vilken härlig dag det har varit! Jag, mor och far tog röda faran till Wiks i Blommedal där det blev pimpling och grillning på hög nivå.

Moa pimplar loss:


Precis som min hand:


Töjje fick denna baddare på kroken:


Och vassen vajade i vinden:


Elden värmde:


Körvgrillning:


Jag fick allt lite napp jag med:


Men mest napp fick pappa. Vilket kan bero på att han var mest envis:


Det var en mycket härlig dag, som sagt! Tack mor, far, Moa, Töjje och Karin! :)

Imorgon blir det andra bullar, nämligen ett besök i storstan Stockholm. Ska bli trevligt. Jag ska försöka shoppa loss! ;)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fy fasan vad underbart det där såg ut och rackarns vilka fina feskar!

    2012-02-19 | 16:44:10
  • Moa säger:

    Tack själv kompis! Ha det så bra i storstan imorn! :)

    2012-02-19 | 18:33:24
  • faster säger:

    Mysigt!!!o jag är inte förvånad att just bror min var envisast;)

    2012-02-20 | 17:08:13
  • Karin säger:

    Så härliga bilder Maja och så mysigt vi hade,tack själv för en härlig dag./ Karin

    2012-02-20 | 19:04:18
  • Anonym säger:

    bilden på vassen = ett mästerverk.

    2012-02-21 | 09:58:47

Kommentera inlägget här: