majjaeriksson

Foto foto foto

Kategori: Maja

Tjenatjena!

Igår fotade jag sinnesbilder och gjorde två små collage på känsel och syn:





Jag fick en uppgift om just sinnesbilder, vet inte om jag följde den till punkt och pricka, men jag tyckte att det blev rätt coolt!

Och idag beslutade jag mig för att byta ut bild 1 i temat Tappat gnistan? för den passade inte riktigt ihop med de andra två. Så jag tog en liten fotorunda på skolområdet och fotade och hittade ett passande motiv och vips blev mycket bättre:







Jag är lite inne på svartvitt nu känner jag! Och inne på foto överhuvudtaget. Inspirerad och fotoglad helt enkelt!

Imorgon ska vi kolla på allas bilder tillsammans, vilket ska bli kul! Och sen är det HELG!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Starka bilder, vissa typer av bilder blir mer talande i svartvitt. Alla dessa bilder var på TOPP!Den nya bilden var en sån som tilltalar mej, den skapar känslor och frågor - det är BRA.

    2012-02-02 | 19:34:04
  • Moa säger:

    Vilka härliga bilder och sinnesstämningar! ;)

    2012-02-02 | 21:20:05

Kommentera inlägget här: