majjaeriksson

Eksjö och lyxig vardag

Kategori: Maja

Jag har det lyxigt har jag kommit på. Anledningen? Ja, kolla bara på vad jag gjort idag. På skoltid.

Vi åkte till Eksjö och kollade på två utställningar.
Dels foton av Brutus Östling med fåglar:




Och fotografier av Per-Olf Stoltz, på temat tivoliliv:
 



Och så fotade vi i Eksjö. Kallt, men kul. Det finns mycket att fota i lilla mysiga Eksjö. 










Lyxig vardag! Eller hur!?

Hoppas att ni också har fått en bra start på veckan!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad mysigt det låter! Jag är glad över att du har det lyxigt! :)

    2012-02-06 | 18:03:41
  • mamma säger:

    Härligt med lite inpiration, du har fått sett fina bilder och vacker stad och jag blev lite sugen på att besöka Eksjö.

    2012-02-06 | 19:29:01
  • faster säger:

    Nu vet jag...du skulle kunna fota olika städer o sen få folk att åka dit för jag håller med Lena..fint det verkar det här Smålandet:)

    2012-02-07 | 10:33:15
  • Freja säger:

    Härligt med lyxvardag och tjusiga foton!

    2012-02-07 | 11:36:30

Kommentera inlägget här: