majjaeriksson

Taggar nystart

Kategori: Maja

 
Det blev inga hockeyspelsfoton och inget pris för mig heller... Ibland blir det inte som man tänkt sig. Så ni får se Caputte igen. Är ju ganska fint det.
 
Idag ska jag försöka plugga mer eller mindre hela dagen och imorgon är det Nyårsafton och det ska mer än någonsin betyda en nystart för mig. Ut med idioter och in med trevliga personer som ger positivt.
 
Nyårmiddagen kommer se ut som följer:
Förrätt: Räkcocktail
Varmrätt: Oxfilé, hasselbackspotatis, bearniesås och smörslungad grönkål
Efterrätt: Chokladmousse med hallon och lime
 
Jag lovar att ni får se bilder på dessa magnifika rätter sen!
 
GOTT NYTT ÅR!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt att du är tillbaka i bloggartagen igen! Jag saknar din blogg annars..
    Menyn blev toppen hoppas nu bara att den smakar lika bra som det låter.. ;)

    2012-12-30 | 15:45:31
  • Freja säger:

    Caputte var ett troll i sitt förra liv! Ett redigt gulligt troll!

    2013-01-01 | 19:51:30

Kommentera inlägget här: