majjaeriksson

Kulpyssel

Kategori: Maja

Ni kanske har märkt att jag gillar att pyssla. Det är liksom terapeutiskt bra för mig tror jag. Det har blivit en del stickande och virkande och klistrande och limmande och klippande och pärlande och ja, ni vet. Senast var det tovade bollar som var pysslet. Mamma hade fått för sig att tova julgranskulor och jag blev lite intresserad. Men jag tror att mina bollar får stanna uppe längre än i juletider jag.
 
Lite så här gick det till iallafall:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När detta inlägg publiceras befinner jag mig på universitetet (igen). Kanske blir jag lite mer motiverad till plugg när jag vet att ett härligt pysselinlägg pluppar upp på bloggen.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilket fint pyssel! :) Vad mysigt!

    2012-12-11 | 21:46:01
  • Freja säger:

    Gu så fiiint!

    2012-12-15 | 11:33:23

Kommentera inlägget här: