majjaeriksson

Kanske inte bara fula som stryk?

Kategori: Maja

Jag har flera gånger blivit lite ledsen på ledningar som förstör vackra vyer. Är man inget photoshopfreak så är de faktiskt ett problem dom där jäkla strecken som löper genom bilden. Uschaan, på ren östgötska! Men en dag upptäckte jag att de kanske kan tillföra något, eller att jag faktiskt tyckte om dom i bilderna, ledningarna. Så jag knäppte några foton på den där vyn och jag tror jag gillar dom.
 
 
 
 
 
Återigen ett förberett inlägg, det är ju fantastiskt att man kan göra så!
 
Ser framemot just nu; Att hälsa på Matilda i Märsta lördag-söndag.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad fint! Det kanske inte var så dumt med dom där ledningarna iaf ;-) ha det så bra i helgen!

    2012-12-12 | 16:15:06

Kommentera inlägget här: