majjaeriksson

Mitt fotoalbum

Kategori: Maja

 
 
 
 
Min dröm brukade vara att ha ett album varje år och sätta in foton från födelsedagen, andra högtider, resor, naturfoton från alla årstider, avslutningar osv osv. Ni vet. Men jag brukade aldrig klara det. Jag halkade alltid efter och jag missade alltid att framkalla korten eller att limma in dom eller att köpa album eller att orka eller att känna för det. Med tiden har jag väl insett att ingen är perfekt och att den där drömmen förblir en dröm. Min verklighet har istället varit att jag skrivit ut favoritfoton när jag känt för det och klistrat in de i albumet. Ett foto per sida. Inga krav. Inga måsten. Bara kreativtet när det passar mig. Och idag blev jag klar! Nu är mitt första album i den genren fullt. Och det är så fint att titta i, det är ju verkligen foton jag tycker om!
 
Självklart ska jag köpa ett till album som är redo att fyllas så småningom. När jag känner för det, ni vet! ;)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra grej där att låta kreativiteten råda över måstena!

    2012-09-01 | 17:01:57

Kommentera inlägget här: