majjaeriksson

Varje dag. Varje timme. Varje minut.

Kategori: Maja

Hej igen!

Vi hade det bra i Stockholm, som jag skrev igår. Egentligen gjorde vi inte så mycket. Vi var mest på olika ställen och fotade. Kungsträdgården, hamnen, Djurgården och Kaknästornet för att nämna några. På onsdagskvällen var vi på bio. Vi såg Hunger Games som jag redan sett innan och den var lika bra andra gången!

Anledningen till att vi var i Stockholm var ju att fota till nästa utställning och det gjorde vi verkligen, vi fotade loss! Jag satsade på att göra lite... skumma foton. Men de får ni inte se nu. ;)

Istället, tre godingar från härliga Kungsträdgården:






Ja ni, nu ska jag bara mysa vidare här hemma i Sonnorp. Och grubbla lagom mycket, ni vet. Ikväll kommer min kära vän Moa på besök. Niiiice!

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Häftigt...japaner? och rosa blommor, vad fint mot den riktigt blå himlen!

    2012-04-27 | 13:37:43
  • Freja säger:

    Najs! Ett sånt där rosa träd ska jag ha när jag blir stor!

    2012-04-27 | 15:54:59
  • faster säger:

    åh så fint rosa träd....

    2012-04-28 | 15:16:51

Kommentera inlägget här: