majjaeriksson

Reklam: Nagellack

Kategori: Maja

Idag har vi kollat in bilderna vi tog på Carro i tunneln förra måndagen. Jag kan inte ta åt mig så mycket ära egentligen. Förutom att det var jag som kom på att vi skulle ha nagellack som produkt. Och så sprider jag ju glädje förstås. Men här är två av bilderna:





Inte så redigerade dock. Det är ju fortfarandre inte riktigt min grej då...

Nu på eftermiddagen var Gamlebys vissångarlinje här och spelade och sjöng så fint. Sånt är alltid trevligt. Och imorgon bär det av till Stockholm med AnnaKarin och Carro tillochmed torsdag då. Det blir grejer det! Jag planerar att fota loss.

Så, ja, jag bloggar igen på torsdagkväll!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Nagellacksbilderna var bra, speciellt den övre det känns som bakgrunden och modellen verkligen hör ihop.

    2012-04-23 | 20:24:54
  • Moa säger:

    Vad kul med Stockholm, hoppas att ni får det riktigt bra! :) Vi ses snart! :)

    2012-04-24 | 09:48:10
  • Freja säger:

    Snyggt Maja! Ha det schysst i hufvudstaden, hälsa kungen från mej!

    2012-04-24 | 19:53:10

Kommentera inlägget här: