majjaeriksson

Torsdag

Kategori: Maja

Idag tycker jag om hösten!









Halv sju är det stickklubb. Jag håller på att sticka en mysgubbe. Huvud = En del. Kropp = En del. Ett ben = En del. Osv. Varje del fylls med bomull och delarna sys ihop med varandra. Ni får säkert se det färdiga resultatet. Säkert i helgen redan! Ska bli mysigt med stickklubb, tror att vi kommer vara ett (stort) gäng idag! :)

Imorgon är det jag som drar till Motala. Jag trivs med att vara smålänning på veckorna och östgöte på helgerna! ;)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Underbara höstbilder! :) Ser fram mot att se "mysgubben" sen, jag tror han är en riktig charmknutte :)

    2011-09-30 | 10:08:16
  • Freja säger:

    Vilken underbar höst du befinner dig i! Njut! Här är det dimmigt o grått...

    2011-09-30 | 11:19:47

Kommentera inlägget här: