majjaeriksson

Plocka svamp

Kategori: Maja

Idag har mamma, pappa och jag varit i skogen och plockat svamp. Jag kan väl säga att man inte behövde leta direkt... Det fanns en hel del med andra ord!











Hur vet man när man har plockat tillräckligt med svampisar?

....

Tid till fundering

....

Svar: Handtaget på korgen går sönder!


Något annat trevligt är att min halsduk är 100%  färdig. Men det får ni se imorgon! :)

Nu väntar jag på svampmacka!

Jag åker tillbaka till Nässjö imorgonbitti, då vi börjar så sent som halv elva på måndagar.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Underbart!!!! Vilken härlig svamptur:)

    2011-09-18 | 21:29:40
  • mormor säger:

    Tack för svampen! Tur att ni hittat så mycket.



    Kram

    2011-09-19 | 00:52:53
  • faster säger:

    wow...mysigt med svamp utflykt!!ska me ge mej ut i skogen i em...blev sugen nu ju:)Kram

    2011-09-19 | 11:29:44

Kommentera inlägget här: