majjaeriksson

Lunch, tillbaka i Småland, lite stickning och annat trevligt

Kategori: Maja

Sonnorp - Bil - Tåg - Cykel - Sörängen

I'm back!

Det var skönt med en långhelg med bästa familjen, men nu är jag tillbaka och redo för en ny vecka! :)

Idag lunchade jag med Anneli och därför tänker jag bjuda på en lite drygt 3 år gammal bild på oss:


Varför gapar jag?

Tack för en trevlig lunch, Anneli!

Och nu är jag alltså tillbaka i Småland och tänker visa er min halsduk:

OBS! Mattan är liten så halsduken är inte såå stor som den kanske ser ut. Men fin blir den, visst!? Jag tänker knyta på gröna fransar på den sen när den är klar! :)

Nu ska jag läsa bloggar och kanske rent av sticka lite innan jag ska chatta med min fina vän Moa som jag aldrig träffade i helgen!

Ha de!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt! Vilken snabbstickare du är:D

    2011-09-13 | 13:09:17

Kommentera inlägget här: