majjaeriksson

Lördag

Kategori: Maja

Bilder från en promenix hemma i Sonnorp igår:









Jag är glad att jag åkte hem till Sonnorp. Man Jag vet liksom inte vad jag ska fylla hela helgerna med där nere i Nässjö. När man slutar klockan 12 på fredagen och inte vet vad man ska hitta på i helgen så känns det väldigt segt. Man gör ju allt man kan hitta på rätt fort och sen vet man inte var man ska ta vägen. Det är rätt många som försvinner hem eller iväg över helgerna så det är inte som på kvällarna på vardagarna att man träffar på folkismänniskor om man går en sväng på området. Skönt att hem är så nära då. :)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Fina bilder som vanligt...



    Jag får komma ner och fylla din tid någon helg...



    Kram

    2011-09-17 | 21:03:04

Kommentera inlägget här: