majjaeriksson

Halloj!

Kategori: Maja

Nu är vi tillbaka från Göteborg! Just nu sitter jag i mitt rum och äter. Vi missade middagen här på skolan, men de la undan mat till oss. Så jag sitter här med en foliebytta. Hehe.

Vi har haft tre bra dagar, med studiebesök, mys och fotande. Jag kommer bjuda på två bilder som kanske kan ge er en liten känsla av hur vi hade det på ön på måndagskvällen:





Annars är det ju mest analogt som gäller nu, så jag kan tyvärr inte visa er så mycket = nackdel med analogt! Några bilder kommer nog scannas in så att ni får se de vid ett senare tillfälle. Den som väntar på något gott... ;)

Kvällen tänkte jag spendera ungefär här där jag sitter nu och så blir det nog läggdax ganska tidigt.

Hoppas att allt är bra med er!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fina picts! Kul att du har haft det bra:D

    2011-09-07 | 19:54:52
  • Moa säger:

    Det låter som att du har haft det bra i Göteborg! :)

    2011-09-07 | 21:35:24

Kommentera inlägget här: