majjaeriksson

Eksjö

Kategori: Maja

Hallejkon!

Idag har jag haft en trevlig dag i Eksjö tillsammans med Matilda. Det var frivilligt att besöka animationsfestivalen i Eksjö, men jag ångrar inte att jag gjorde det. Vi fick se 9 kortfilmer av Paul Driessen. Kul! Och sen såg vi på en presentation av ett dataspel som var handgjort. De hade alltså byggt dataspelsvärlden av modellera, glasspinnar, frigolit osv. Imponerande!

Lite Eksjömiljö:






Mysig liten stad? Oh yes! :)

Å fötter på bussresan tillbaka till Nässjö:


Kvart över fyra går mitt tåg mot Mjölby. I helgen väntar bullfest/födelsedagsfirande hos kusinen August och lite tid med kära vännen Moa. Och så mys med familjen såklart! 

Nästa inlägg trillar väl in någon gång imorgon skulle jag tro.

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Eksjö verkar najs!! Hoppas du får en riktigt trevlig helg!

    2011-09-23 | 16:25:03

Kommentera inlägget här: