majjaeriksson

Det är viktigare på något vis

Kategori: Maja

Ni kanske minns att jag berättade om att jag gillar livsöden, att jag tycker om att kolla på dokumentärer och hur jag hade bestämt mig för att börja läsa självbiografiska böcker. Det har jag gjort. Jag har läst dessa:

     

Två olika livshistorier!

Och igår började jag läsa ännu en:



Jag gillar't! Det är något speciellt med att läsa om en sann historia. Det är viktigare på något vis. Mer äkta. Mer gripande och fascinerande. Jag tänker fortsätta. Jag har flera på lager i bokhyllan och ännu fler nerskrivna i en lista. :)

Nu ska jag återgå till boken. Ikväll kanske jag ska träffa Moa. Annars blir det Sonnorpsmys hela dagen, vilet inte är fy skam. Imorgon är det Ikea och Norrköping som gäller!

Ha en trevlig helg ni också!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: