majjaeriksson

Jag är liten - världen är stor

Kategori: Maja





Igår blev det svampplockning med mamma och pappa. Har ni någon gång plockat svamp som ni lagt i plastpåse och tyckte att det var sådärkul, så tycker jag att ni ska prova med korg. Mycket roligare! Även denna gång hittade vi en hel del svamp!

På kvällen igår umgicks jag med min kära vän Moa. Vi hyrde tre filmer men hann bara se två innan läggdax så till helgen får vi allt träffas igen och se den sista!

Nu är jag tillbaka i Nässjö och här väntar en vecka med tidningssidan, kroki, typografi, fotografering på torget igen, mer framkallning, mer kopiering osv. Det kommer nog bli en bra vecka! :)

Avslutningsvis skulle jag vilja hissa att busschafförer vinkar till varann. Det tycker jag är trevligt.

Ha de!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: