majjaeriksson

Bästa bästa bästa vän

Kategori: Maja

Jag chattar med min bästa vän. Hon heter Moa och hon har varit min vän i hela mitt liv minus 3 veckor. Hon föddes nämligen 3 veckor senare än mig. Det är inte mycket jag vet om de där veckorna, men en sak är säker! De måste varit tråkiga! Men sen kom Moa och lyste upp mitt liv och idag, cirkus 20,5 år senare gör hon samma sak! Vet ni vad vi har bestämt!? Att vi ska bo ihop. Om ett år. I Lund. Hon ska, förhoppningsvis, läsa på hippologen där och jag, ja jag ska bo där för att hon bor där. Alltså vi är så glada här där vi sitter och chattar! Fattar ni vad bra Moa och jag kommer ha det!? Fattar ni vilken mysig lägenhet vi kommer ha? Och hur jäkla kul vi kommer ha det? Varje dag!!!!


Spanien


Tåg påväg till Göteborg


Omberg


Snowracerdag

Ja, ni, vad ska man säga!? Jag är glad att jag har en så bra vän! <3

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Åh va underbart att ha en sådan vän....o kul med era planer:)kram

    2011-10-11 | 16:33:28
  • mamma säger:

    Du har det bra som har en så fin vän -och du förtjänar det!

    2011-10-11 | 19:43:42
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Freja säger:

    Lund??? Vad är det för fel med Göteborg? Men okej då, ni skulle ha det odrägligt bra ni två, jag skulle komma på bullkalas skitofta!!

    2011-10-11 | 20:33:32
  • Moa säger:

    Och jag är så glad att jag har dig som vän! <3 och att det var du som föddes först så jag slapp genomlida de där första veckorna utan dig!! :) Hihi!

    2011-10-13 | 11:24:12

Kommentera inlägget här: