majjaeriksson

Hej!

Kategori: Maja

Nu är lillasyrran och jag hemma i Sonnorp. Vi har haft en bra helg tillsammans med Lisa och Matheus i Norrköping. Det blev shopping (jag köpte blå skor som ni får se en annan gång), bowling (som Lisa vann! :O), stallbesök, hockey, filmmys, pizza och sånt där mysigt. Mycket trevligt med andra ord!
Men... jag har mått och mår lite dåligt. Det gör ont i halsen och så ömmar det liksom på hela baksidan av min kropp, inklusive bakhuvudet! Hel mysko! Och jag är ju aldrig sjuk! Så nu ska jag slappa här i soffan med täcke, te och halstabletter.
Men nu får det vara det slut på gnället!

Fin lillasyster:


Lisa longerar Antonia:


Och Matheus lag fick 1 poäng när de spelade mot Borås:


Tack för helgen Ellen, Lisa och Matheus! :)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härlig helg ni har haft!



    Krya på dig.



    Kram mormor

    2011-11-06 | 16:36:15
  • faster säger:

    wow ..vad ni har hunnit med i helgen!!

    2011-11-08 | 08:35:32

Kommentera inlägget här: