majjaeriksson

Tjena tjena!

Kategori: Maja

Jag har varit vaken sen klockan fyra. Något segt. Jag försökte somna om först men gav upp efter ett antal åtgärder (provade alla möjliga hörn av sängen, vände på kudden, bytte täcke m.m. m.m.) Jag fick acceptera osovet och istället fördriva tiden (jag var vrålhungrig men ville inte gå ner innan de andra skulle vakna). Så jag läste och raderade massa sms och tänkte och skrev och så.... Men nu har jag gått upp och ätit. :)

Jag tänkte dela med mig av ett tips. Jag fick nämligen en bra julklapp i julas (jag är medveten om att det är maj nu). Nämligen fem nummer av tidningen Foto. Den sista kom häromdagen. Att få en tidning (fem nummer) var jättekul, det är personligt och bra och presenten räcker länge. Så om ni inte vet vad ni ska ge till någon på dennes födelsedag så tycker jag att ni kan gå in på tidningskungen.se och köpa ett presentkort.  :)


Vi avslutar med några gulliga ullisar:

Tyra:


Zedin:


SuperMan och Maj:


Och Zäta:


Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Söta lamm som vanligt och ja, tidningsprenumerationer är en fantastiskt bra present!

    2011-05-24 | 18:57:52

Kommentera inlägget här: