majjaeriksson

Ska vi leka?

Kategori: Maja

Jag sitter och tänker på när man var liten. Och hur man ringde till en kompis och frågade: "Ska vi leka?" och hur svaret oftast blev: "Ja!". Den där frågan ändrades sedan till: "Ska vi va?", men svaret var länge detsamma. Idag, 2011, sitter jag här som 20-åring och det hela är en gnutta svårare... Om man känner på kvällen att imorgon, imorgon vill jag träffa min fina kompis, då går det inte så ofta att fixa. Nepp, nuförtiden måste man planera, för bästa resultat flera veckor i förväg. Det suger! Jag saknar: "Ska vi leka?" - "Ja!"

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vi inför Ska vi leka?-regeln, vilken innebär att får man den frågan så måste man spontant svara ja! och avboka allt vuxentråk man tänkt sej:D

    2011-05-17 | 21:08:01

Kommentera inlägget här: