majjaeriksson

Så kom nästa besked...

Kategori: Maja

Det blev ett kanske från fotolinjen, Sörängens folkhögskola, Nässjö. Jag blev reserv. Vet inte hur stor chansen är att denna reservplats blir en riktig plats, då jag inte vet hur många de tar in, hur många reserver de tar in, vilken reserv i ordningen jag är eller hur många som kommer tacka nej till sin plats. Men jag håller fast vid min reservplats och hoppas helt enkelt.

Nu ser det ut så här (utan inbördes ordning):

Foto - Gotlands folkhögskola - Nej.
Foto - Sörängens folkhögskola - Reserv.
Foto - Forsa folkhögskola - ?
Journalistkurs/Reportage - Tollare folkhögskola - ?
Skriva - Tärna folkhögskola - ?
Litteraturvetenskap A - Örebro Universitet - Platsgaranti

Så än finns det hopp, men jag börjar bli riktigt nervös nu, jag vill ju in på folkis!

Imorgon blir det picknick lunch med en god vän, det ser jag verkligen framemot! :)

Maja.

Kommentarer

  • kajsa säger:

    folkissökningar is a bitch! men jag tror på dig maja! <3

    2011-05-24 | 18:06:35

Kommentera inlägget här: