majjaeriksson

Kalas var det!

Kategori: Maja

Av mig fick Moa en stor tavla med foton på henne och mig = mycket minnen som hon kan ta med sig när hon flyttar:


Och av min familj fick hon en fin pajform = hon kan göra mycket paj när hon flyttar:


Vi gjorde pasta- och halloumisallad:


Och Moa var ganska nöjd och glad:


Vi gjorde en smarrig tårta:


Och då var jag ganska nöjd och glad:


Sen spelade vi Yatzy och Memory:


Och myste bland blommor och bin:


Och sen följde jag med och kollade på Moas och Russins hoppträning:


Slut på kalas och slut på en bra dag! :)

Jag tror att jag kanske eventuellt ska ta cykeln och kameran till Ulvåsa slott imorgon. Jag känner att det inte är så långt bort och ändå vet jag inte riktigt hur det ser ut där. Vi får se!

Take care!

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så härligt! Vilka fina presenter hon fick. Jag diggar marsipangrisen på tårtan stenhårt!

    2011-05-12 | 08:30:57
  • Moa säger:

    Tack för ett jättemysigt kalas med fina presenter och bästa gästen!! ;) :)

    2011-05-14 | 19:40:53

Kommentera inlägget här: