majjaeriksson

Bio och Bal, men vad händer innan dess?

Kategori: Maja

På fredag ska lillsyrran och jag gå på bio. Vi ska nog se Pirates of The Carribean 4. Jack Sparrow är så rolig, det är ju det bästa med dom filmerna! Och att det är spännande såklart! Och musiken!

Trailern (han pratar lite strunt i början men sen sätter den igång):



Och på lördag ska jag kolla in balfolket. Det ska bli kul. Jag ska smygfota på uppklädda människor! ;)

Men idag är det onsdag och imorgon är det torsdag och jag vet inte vad jag ska hitta på dessa två dagar... Men jag hittar nog på något. Hoppas min påhittiga sida är starkare än min lata bara!

Ha det jättebra så hörs vi!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    kusinen din August vill med se den filmen...men jag har tackat nej....så han får gå mid sin Pappa:)får se vad du o syrran din tycker om den.Kul att du ska smygfota på lördag:)jag ska nog me in o kolla !!

    2011-05-18 | 13:27:02

Kommentera inlägget här: