majjaeriksson

Besked och blommor

Kategori: Maja

Idag fick jag ytterligare ett besked från en folkhögskola. Denna gång från Tollare, den som jag var uppe på och gjorde ett prov och blev intervjuvad och så. Även denna gång blev det en reservplats. Men idag kändes det lite bättre faktiskt. Jag vet att de har antagit 20 personer och att jag är en av de 10 reserverna. Så hoppet att jag ska gå på den skolan lever vidare. Liksom hoppet för Sörängen. :)



Idag åkte mamma och jag till Oves plantskola. Det kan vara ganska mysigt tycker jag och det är ju fint att ha lite blommor hemma!

Utanför vår dörr:


Finingången:


Och denna står nu i mitt fönster:


Dagens motto: En reservplats är mycket bättre en ett "nej".
Dagens tips: Köp lite blommor! Eller plocka! Eller både och.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Härligt Maja...håller tummarna!!!o vilka fina blommor...jag diggar pelagoner!!

    2011-05-26 | 20:20:52

Kommentera inlägget här: