majjaeriksson

(knas)vana och lite annat

Kategori: Maja

Jag har en liten (knas)vana. Jag pratar med mig själv när jag kör bil själv. Inte så att jag för konversationer, men jag slänger ofta ur mig tankar och kommentarer högt. När kvällen igår hade blivit till natt och jag satt i bilen på väg hem sa jag: "Det var en bra kväll." Tack Kajsa och Lovisa för att ni är mina vänner! <3

Idag har jag skjutsat Ellen, sen hade jag tänkt åka till mormor och hjälpa henne med någon internet grej, men hon svarade inte på sms och jag ville inte ringa ifall hon sov. Och nu är jag hemma igen och funderar på om jag ska åka dit efter spinningen imorgon istället för idag... (Nu tänkte jag visst högt igen ;))

Jaja. Det var typ det första stycket jag ville publicera. ;)

Trevlig helg!!

PS! Tack Freja, min trogna läsare, för att du är en så bra människa och lämnar så snälla kommentarer! :) DS!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh, tack Maja för så fina ord!:)

    2011-03-11 | 11:19:11
  • Anonym säger:

    Det VAR en bra kväll! PUSS <3

    2011-03-11 | 11:48:14
  • kajsa säger:

    Det VAR en bra kväll! PUSS <3

    2011-03-11 | 11:48:28
  • Lollo säger:

    <3 ni är bäst!

    2011-03-11 | 12:44:22

Kommentera inlägget här: