majjaeriksson

Härliga dag (inte för näbbmusen dock)

Kategori: Maja

Ellen solade:


Jag som aldrig kan sitta till fotade fåglar:


Och byggde en snögubbevärld:


Jag är mest nöjd med bilen:


Sen åkte vi och handlade ett paket med miniglassar:


Och sen kollade vi när Bus jagade en liten liten näbbmus (som hon sedan bara lämnade i snön):

Hihi. Så himla charmig bild. Jag älskar den! Vem har makten över vem egentligen? ;)

Nu har Moa och jag planerat in lite kul för veckan:
Linköpings simhall - onsdag
Box - torsdag
Våffelmys - fredag (våffeldagen)

Jag har även två spinningpass inbokade och så har jag ansökningar att pyssla med!

Sen får vi se vad som händer!

Välkomna att följa mig i veckan! ;)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    I´ll follow you!! :) Hihi!

    Jag älskar fågelbilden, den var ascool!! Och ditt snögubbelandskap, du är för härlig! Hihi! :)

    Vi ses på onsdag bruden! :D

    2011-03-20 | 18:08:13
  • faster säger:

    håller med Moa så häftig fågelbild...o snögubbeland...så kul...attans att jag inte kom på det...men kanske ska härma dej.)imorgon em km

    2011-03-20 | 21:23:33

Kommentera inlägget här: