majjaeriksson

fredagskänslan, studsade, remouladsås, kalas, spinning, släktmys igen och trevlig helg på er!

Kategori: Maja

Hej på er!

Nu är det fredag. Är det något jag saknar från att gå i skolan så är det fredagskänslan. Jag minns hur man längtade till fredagen och hur man studsade upp till skåpet när timmen var slagen, plötsligt var livet lite bättre liksom. Nu är det ju fint varje dag. Hehe. Nej vars, något annat jag saknar från skoltiden är fisk och remouladsås. Det var/är så jäkla gött. Just när man åt det blev livet också lite lättare att leva. ;) Det saknar jag!

Vi får se hur dagen kommer se ut. Ikväll blir det iallafall kalas och lite släktmys sådär. Vi får se om jag tar med kameran och knäpper av några bilder eller inte. 

Och imorgon klockan tio är det spinning som gäller. Jag har haft ett litet träningsuppehåll för jag har varit väldigt snorig, men imorgon trotsar jag näsan och kör.

På söndag ska lillasyrran firas, så då blir det släktmys igen.

Det blir nog en bra helg! Trevlig helg på er! :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Trevlig helg! :) Jag saknar också firren faktiskt!

    2011-03-05 | 20:38:42

Kommentera inlägget här: