majjaeriksson

Snart sitter jag där...

Kategori: Maja


(Fotograf: Bästis-Moa, som jag saknar och måste hälsa på snart!)

Tänk att jag ska flytta hemifrån om två månader (terminen drar igång 22 augusti). Det är känns helt sjukt!
Jag kommer läsa denna kurs: http://tarna.fhsk.se/skrivarlinje på en jättefin folkhögskola. Och det känns bra. Jag har alltid, när de flesta andra faktiskt varit tveksamma, gillat svensklektionerna väldigt mycket. Jag älskar att läsa och skriva och fundera kring texter och jag tror att det kommer bli ett riktigt bra år! Och min dröm om att skriva en riktig bok har på något vis alltid funnits där och det här kan ju verkligen vara en hjälp på vägen och en spark i ändan. Spännande spännande!!

Hoppas att ni följer med mig, genom sommaren och ut i en ny fas i livet! Hihi.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Mej kan du skriva upp på "följamajjaerikssonlistan"ska bli så spännande!!!

    2011-06-20 | 14:39:33

Kommentera inlägget här: