majjaeriksson

1. 2. 3. 4.

Kategori: Maja

1. Toka-premiär:



Jag råkade slänga i min mobil i vattnet så nu kör jag med en gammal hederlig Nokia3310:










Underbart!

2. Speedway
Ikväll ska mamma och pappa och jag knalla bort till speedwayen. Som vi ska kolla på. ;) Det ska bli kul. Jag är där väldigt sällan, trots att vi bor så nära.

3. Norrköping
Imorgon ska Lisa och jag ta röda faran till Nörrping. Lisa ska på intervju och jag ska sjkutsa henne. Vet inte vad jag ska hitta på under tiden, men det löser sig väl!

4. Sörängen
Jag har bestämt mig för fotolinjen, Sörängens folkhögskola, Nässjö. Så 17 augusti sätter jag igång ch blir smålänning! Det känns riktigt bra! :)

Ha det gött!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Det blir bra, med Sörängen alltså. Foto är ju din grej!

    2011-06-28 | 23:48:43
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Anonym säger:

    Lycka till, det kommer bli toppen! //Anna

    2011-06-29 | 14:23:13
  • faster säger:

    kommer bli kanon...kul att få se småländska foton:)

    2011-06-29 | 22:17:13

Kommentera inlägget här: