majjaeriksson

Vad har hänt sen sist?

Kategori: Maja

Jag är väl medveten om att sist jag bloggade var igår. Men det har faktiskt hänt en hel del sen sist.

Det har paddlats i Tokanäset:



Och eftermiddag/kväll igår spenderades hemma hos min efterlängtade bästis. Det var grill och det var chill och det var tårta och det var kortspel. En jättebra kväll! Av någon anledning hade jag dock inte med mig kameran...

Och idag bar det ut på utflykt. Pappa, mamma, lillasyster och jag åkte till Småland. Första stoppet blev ett vattenfall och café i Stalpet/Aneby:









Sen fortsatte vi till Nässjö. Dit jag ska flytta alltså. :P Vi kollade in skolan lite från bilen sådär och så kollade vi in stan. Det var en fin stad, och större än vi trodde. Där kommer jag nog trivas fint!

På hemvägen åkte vi förbi A6 i Jönköping där vi shoppade lite granna och så åkte vi hem!

En bra dag har det varit!

När jag kom hem idag hade jag fått post från Moa:



Ikväll ska jag till Moa igen. Jag ska sova över där och imorgonbitti ska vi åka ut med båten och fiska! Det ska bli riktigt mysigt! Får se om jag vågar ta med kameran då... Jag tror det! ;)

Jag skriver igen imorgon!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    åh va mysiga grejer du/ni gör!!kram

    2011-07-12 | 19:33:01
  • mormor säger:

    Visst var vattenfallet "lité" häftigt. Mormor

    2011-07-13 | 00:05:21
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • spacetime säger:

    ÄLSKAR bilderna!

    2011-07-13 | 13:29:05
    Bloggadress: http://spacetime.blogg.se/
  • Smsa Låna säger:

    Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

    2011-07-19 | 10:41:30
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: