majjaeriksson

Mysig stund i Vadstena

Kategori: Maja

Jag hämtade upp min kära vän Lovisa och så drog vi till Vadstena. Där gick vi omkring och fotade. Och så åt vi lite gott. Och så fotade vi lite till. Mysigt värre var det! Bildbevis:



















Tack, kompis! :) <3

Vet ni vad? Jag tycker att fler borde ha en blogg. Det är mycket trevligt att ha en blogg. Och det är trevligt att läsa/kolla in andras bloggar. Det är också ett väldigt bra sätt att ha koll på vad folk man känner (eller inte känner, hehe) gör. Så, skaffa en blogg så att jag kan ha koll på er! Nu, och framför allt i höst när jag flyttar! Vad säger du Lollo, det skulle väl vara något för dig!? Faster, jag vet att det skulle vara något för dig!? Och alla ni andra, tänk på't! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    :)!!vist har tanken slagit mej o några fler har allt sagt åt mej....meeen vi får se ..kanske kommer det en faster blogg:)

    2011-07-06 | 20:24:33
  • Lollo säger:

    Nja, kanske det skulle nog vara kul, jag får tänka på`t!! och tack för igår!! <3

    2011-07-07 | 11:51:49

Kommentera inlägget här: