majjaeriksson

Bio, sopkvast, video, städdag och Gränna

Kategori: Maja

Bion var bra, det var ju Harry Potter! :D Så, se den, gör det! :D Innan bion var jag hemma hos Maria där jag blev bjuden på taco och kladdkaka. Gött! Och bion var bra. Så en bra kväll var det! :)
----------------------------------------
Jag glömde en sak igår. Den största saken jag köpte glömde jag fota/nämna. Nämligen en sopkvast! :) Hihi.
----------------------------------------
Och här kommer en video för att göra inlägget lite roligare. Jag säger bara: Sååå elakt!



Idag blir det en städdag. Jag har redan tömt kameran och sen ska jag städa bilen. Kanske ska jag klippa gräset också. Inte så jättekul kanske, men det känns helt okej. Jag har ju haft en hel del kul för mig den senaste tiden! :)

Imorgon blir det kul igen! Gränna here we come!

Ha det bra!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: