majjaeriksson

Today and a little hiss and diss

Kategori: Maja

Hej!
Nu har jag skjutsat Ellen till skolan och mamma till jobbet. Det goda brödet som jag bakade i fredags ligger på tining. Jag är hungrig och sugen på frukost. Idag ska jag åka till stan. Jag ska köpa filmen I rymden finns inga känslor för att den är så bra och jag vill gärna ha den i min ägo. Och så ska jag köpa en liten skrivbok för tankarna (den nuvarande är näästan full). Och så svart oljefärg till Ellen. Kameran åker förstås med, så kanske får ni se några bilder på Motala stad vid ett senare tillfälle... ;) Nu: en liten hiss och en liten diss.

Jag vill hissa låten Fly On The Wings Of Love med Olsen Brothers för den är så härlig.
Jag vill dissa programmet Time Out för att det helt enkelt inte är roligt längre.

Tack för mig! Hej!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Åh Maja då kanske jag kan få låna den filmen o se den.....???Ha en bra dag!

    2011-01-31 | 12:34:17
  • Freja säger:

    Bra köp, den filmen är kul och mysig!

    2011-01-31 | 15:39:04
  • faster säger:

    åh Maja den filmen vill jag låna nån dag!!

    2011-01-31 | 16:05:48

Kommentera inlägget här: