majjaeriksson

handboll på televajtarn

Kategori: Maja

Go'kväll! Här sitter jag. Jag är lite trött och har lite ont i huvudet. Jag ska nog gå och lägga mig ganska tidigt idag. Jag ska åka med tåget som går 6.17 imorgon. Det känns lite halvkämpigt att jag ska till Öret varje dag denna vecka men det funkar. Det hör ju inte till vanligheterna om man säger så. Nästa vecka är bara en lektion inbokad, men kanske blir det någon grupparbetesdag också. Det är sånt som märks. Vi har inte kommit igång så mycket än. Igår fick vi en introduktion på vad vi ska göra under kursen och idag fick vi en introduktion på ämnet medie- och kommunikationsvetenskap. Imorgon ska vi se på två filmer. The Hurt Locker - krigsfilm och Låt den rätte komma in - skräckfilm. Känns inte alls som mina genrer, men det blir säkert bra. Kul att kolla på film ju! :)

Det får nog räcka för nu och idag ni. Vi hörs antagligen på kvällen imorgon!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: