majjaeriksson

bring it

Kategori: Maja

Hej bloggisar.
Hoppas att ni har haft en fin start på 2011. Det tycker jag nog att jag har haft. Jag tror och hoppas att det här kommer bli ett riktigt bra år!
- Den 17:e januari sparkar en ny kurs igång för min del, nämligen medie- och kommunikationsvetenskap. Det tror jag blir kul.
- Jag fyller 20 år (OH MY GOD!)
- Jag åker utomlands med Ellen, Lisa och Matheus (i början av juni tror vi, vet inte var än :P)
- Jag måste ha ett sommarjobb!! Verkligen. Måste. Ha. Så alla ni som har ett jobb till övers eller har några tips eller dylikt kan gärna höra av er!!
- Förhoppningvis kommer jag in på någon fotokurs på någon folkhögskola. Jag tror att det är fem olika som jag har hittat och ska söka. Alla är på ett år och ligger på olika ställen i landet. Kommer jag in så flyttar jag hemifrån!! :O Det är ju spännande och läskigt. Men jag ser framemot det. Hoppas att jag kommer in någonstans bara, jag får jobba på foton och personligt brev och sånt som ska skickas med. :)
Jag ser framemot 2011!
Avslutar med en bild från igår när mamma o jag gick en sväng. Bara för att fylla ut med en bild liksom:


Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    spännande 2011.....o du 20 år o faster 40 ohoh my my god:)

    2011-01-03 | 22:22:57
  • hedda säger:

    Sv: Nej, hon blir bara dåligare. Medicinen hjälper inte, hon kan typ inte gå längre...

    2011-01-04 | 11:11:18

Kommentera inlägget här: