majjaeriksson

bort till nya motiv

Kategori: Maja

Jag fick som jag ville ni: SOL!
Och pluggat har jag också gjort redan. Och det ordentligt. Så ordentligt att jag inte kan göra mer på arbetet idag. Jag måste låna en bok/flera böcker imorgon först. Arbetet ska vara klart på torsdag och man får skriva om vad man vill inom det vi pratat om. Jag skriver om minoritetsspråket samiska. Det är intressant!

Ute och fotat har jag också hunnit med redan. Här kommer några härliga nytagna foton:








Det är konstigt att jag fortfarande fylls av en glädjekänsla när jag går runt huset och fotar. Jag vet inte hur många gånger jag har fotat samma grässtrån, blommor, sprickor, träd mm.mm.mm.
Ibland längtar jag verkligen bort. I fotograferingssyfte liksom. Bort till nya motiv. Jag längtar till jag reser utomlands en vecka med Lisa, Matheus och Ellen. Dels för att det är varmt och skönt och kul. Och dels för att nya platser betyder nya motiv.

Ta hand om er bloggisar!
Imorgon är det Örebro som gäller mig!

Maja.

Kommentarer

  • Hedda säger:

    Svar: Jag kommer tillbaka snart! ;D <3

    2011-01-09 | 14:08:14
  • faster säger:

    så duktig du är...min favvo bild av dessa är nog is "tungan" men alla är ju fina!!!

    2011-01-10 | 11:18:31

Kommentera inlägget här: