majjaeriksson

plans for the week

Kategori: Maja

Tjenixen kompisar!
Precis nyssens åkte min mor och far iväg mot Askersund för att hämta lillesyrran. Jag kände inte för att följa med. Mest för att det är tråkigt att åka bil och de ska ändå bara dit och vända. Typ. Så jag stannade hemma. Och hamnade här. Men snart ska jag ta med mig kameran på en liten promenix tänkte jag. Men först, lite redovsining av planering för veckan som sätter igång imorgon:

Måndag: Norrköping med Lisa och Matheus
Tisdag: Spinning
Onsdag: Frissan
Torsdag: Halv ett hos Moa (alltså bli bjuden på trerätterslunch!) + Box på kvällen
Fredag: Marias lag mot Solfjäderstaden kl. 19 (om jag hittar någon som kan/vill gå med mig, typ Anneli! ;))
Lördag: -
Söndag: Träning

Vi ska även fira moster har jag för mig. Hoppas det blir på lördagen då. ;)
Det kommer bli en hejdundrans bra vecka, det känner jag på mig!:)

Nu: promenad!

Återkommer imorgon med Norrköpingsbilder.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: