majjaeriksson

ojoj

Kategori: Maja

Hej igen.
Precis nyss ställde jag in nyknådade hamburgerbröd i ugnen. Till middan ikväll! Man kan pyssla med mycket när man går hemma så här. En annan sak som jag sysslade med nyss var att leka ego-studio. Jag satte upp kameran på ett stativ, tog den lilla kamerafjärkan i min hand och tog några bilder på mig själv. Det var kul. Vill ni se resultatet? Well, you have to.







Herregud. Vart är jag på väg? Allt oftare trillar det in mer än ett inlägg per dag och nu tar jag egobilder på mig själv. Ajajaj. Men jag bakar ju hamburgerbröd och ikväll är det box med Moa! Glöm inte det. ;)
Lovar att återkomma med mer seriösa/intressanta inlägg!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka fina bilder och shit va coolt att du har en fjärr till din kamera! Hoppas burgarna blir goda:D

    2011-02-03 | 18:03:42
  • Moa säger:

    Superfina bilder ju!! :D

    2011-02-03 | 21:20:33

Kommentera inlägget här: