majjaeriksson

Listan - min favoritplats

Kategori: Maja

Jag tänkte plocka fram den gamla lista och välja ut en punkt. Nämligen min favoritplats. Det är en ganska klurig punkt tycker jag för jag gillar många platser. Men jag har valt ut en. Tokanäset. Mormor och morfar äger en båtplats och det är där vi håller till så gott som alla soliga sommardagar. Så har det varit enda sen jag var en liten liten tös. Det som är bra med platsen är först och främst människorna som håller till där. Släkten på mammas sida alltså. Men det är också ett perfekt badställe. Det finns både grunt vatten och dykvatten. Dessutom är det en fin plats som självklart är kopplat till många minnen. Nu: bilder på mitt favoritställe:









Jaa, Tokanäset är ett riktigt favvoställe! :)

I eftermiddag blir det hockey med syrrorna! Hoppas att kameran är laddad den här gången! ;)

Maja.

Kommentarer

  • Hedda säger:

    det är mitt favoritställe med!

    2011-02-26 | 20:13:38
  • mormor säger:

    Då är vi åtminstone som har samma favoritställe.



    Snart är det dax!



    Kram mormor

    2011-02-27 | 18:23:06
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • mormor säger:

    Då är vi åtminstone som har samma favoritställe.



    Snart är det dax!



    Kram mormor

    2011-02-27 | 18:24:42
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • mormor säger:

    Då är vi åtminstone 3 som har samma favoritställe, skulle det stå



    mormor

    2011-02-27 | 18:26:02
    Bloggadress: http://majjaeriksson
  • Moa säger:

    Myysigt! :)

    2011-02-28 | 20:16:36

Kommentera inlägget här: