majjaeriksson

kanoners, kamrater!

Kategori: Maja

Igår körde Moa och jag box. Det är ett roligt pass. Och "tanten" som håller i det är så härlig tycker vi. Hon peppar så bra och säger saker som "kanoners" och "nu är det bara tio kvar kamrater". Jag är så glad att Moa och jag tränar tillsammans. Det är så kul! Vi kommer bli så ***** vältränade till beachen 2011. Så då får ni passa er. ;) Nån gång ska jag ta med mig den lilla kamerna till boxpasset så att jag kan bevara lite av den härliga känslan och självklart visa er hur coola vi är med handskarna på. ;)

Idag har jag skjutsat Ellen till skolan och så åkte jag till Viggo (sötisen nedan). Han fick lite frukost å så fick han skutta runt lite. Han är så mysig.


Inatt ska jag sova hos Moa. Jag tänkte åka dit vid fem ungefär. Vi ska se på film å ha det bra och imorgon ska vi in till Korpen och träna. :) Så, jag återkommer nog imorgon å då kan jag nog bjuda på lite bilder. :)

Ha det jättebra och trevlig helg på er!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh vad kul! Låter som bästa fredagsplanen:D

    2011-02-04 | 17:35:52

Kommentera inlägget här: