majjaeriksson

gamla skola... fotoförvaring...vad göra idag?

Kategori: Maja

Idag skjutsade jag Ellen till mitt gamla gymnasium. De skulle dit och hälsa på idag. Det kändes lite konstigt att köra dit faktiskt. Ibland saknar jag det lite. Och ibland saknar jag det inte alls.

Jag fick foton igår och jag tänkte visa två bilder på hur jag förvarar/visar upp mina foton:





I båda fallen kan man byta ut och flytta om foton och det är viktigt. För det blir mycket foton och att flytta om bland dom är kul! Jag har även album, men jag har blivit dålig på att sätta in bilder där. Jag tycker att det är roligare att ha de framme så att man kan se de hela tiden. Jag funderar på om jag ska fixa ytterligare ett fotoställe... Kanske ett snöre som hänger rätt ner från taket... Vi får se!

Nu ska jag ta en dusch och sen kanske jag kollar på alpint, går en promenad, skriver ett personligt brev (till första skolansökan som är Gotland), går ut till stallet och gosar med katt och kanin, städar lite, ser någon film eller något annat. Man vet aldrig! ;)

Ikväll blir det spinning. Gött!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Där gav du mig lite fotoinspiration;) Hoppas du kommer in på den där Gotlandskolan, har hört mycket gott om deras fotolinje... Dessutom är Gotland helt underbart!

    2011-02-17 | 19:12:09
  • faster säger:

    Häftigt att hänga kort på tråd typ:)bra ide` jag måste bara få till att beställa kort...allt ligger på datorn...o det är ju inte så kul att alltid visa upp korten i datorn....

    2011-02-17 | 19:12:29

Kommentera inlägget här: