majjaeriksson

Bilder från gårdagen

Kategori: Maja

Det blev en bra dag igår. Först blev det lunch på stan och sen bowling och sen på kvällen var jag och Hedda hos Lisa och spelade alfapet och åt marängsvisch (ellen var med några kompisar).


Jag blir galen när jag kör bowling.


Glad och suddig Ellen.


Matheus in action.


Söt syster och söt kusin.


Glad Hedda.

Bowlingresultatet:
Vinnare: Matheus
2:a: Hedda
3:a: Jag
4:a: Ellen
5:a: Lisa
Och jag har lovat att tillägga att alla fick strike någon gång utom jag.

Kvällsbilder:

Lisa och Viggo softar (hon trycker inte ner honom).


Alfapet.


Glass, grädde, maränger, chokladsås och banan.

Som sagt, bra dag!

Idag har jag nog tänkt gå ut och fota lite. Känns som att det var länge sen. Men det får bli senare idag. Om en timme ska jag träffa Lollo på stan! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken underbar dag! jag blir avis!:D

    2011-02-23 | 13:10:29

Kommentera inlägget här: