majjaeriksson

bild, dröm, vädret och lunchen

Kategori: Maja



Denna bild är tagen för några dagar sen. :)

I natt drömde jag att det var krig. Jag var med i kriget. Jag var liksom i samma lag som min gamla gymnasieklass. Vi alla hade vapen och det var några andra där. Fiender. Alla hade vapen och man såg stora kulhål i golvet och jag råkade skjuta rätt upp i taket. Precis innan jag vaknade låg jag under en annan person. I panik. För att gömma mig liksom. Och jag sa typ: "när man ligger här undrar man varför man gör det här. Vi kan bli skjutna och aldrig komma hem." Våra fiender stod med sina vapen riktade mot oss och en lossades liksom skjuta hela tiden. Sen vaknade jag och fattade att det var en dröm. Det var en otroligt läskig dröm! Usch!

Något annat som är usch är dagen väder. Speciellt eftersom jag ska ut på vägarna... Men målet är roligt. Jag ska ju till Moa på lunch. Och här kommer menyn:

Moas Meny
Halv ett hos mig!

Förrätt - Rulliga rullar med räkfyllning och avacado

Varmrätt - Quinoasallad med lax och limeyoghurt

Efterrätt - Moas chokladmousse med finfina bär och vispgrädde

Det låter ju mumma alltihop alltså! :)

Men det är om några timmar. Nu ska jag... typ fördriva tiden. ;P

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    En sån hemsk dröm! Hoppas du och syster har det trevligt!

    2011-02-10 | 15:36:42

Kommentera inlägget här: