majjaeriksson

Snöväg, seg dag och skrivartidning

Kategori: Maja







Ja, ju längre söder ut jag åkte i morse desto mer snö såg jag. Lite knasigt, men rätt mysigt tycker jag!

Idag har det varit en seg datadag... Men, utan sega dagar hade vi inte haft några osega som Alfons mamma hade sagt.

Idag har jag köpt mig en tidning. Tidningen Skriva. Jag älskar att skriva och gör det mer eller mindre varje dag och min dröm är att skriva en bok. Författare är nog drömyrket. Iallafall, nu har jag köpt den här tidningen i hopp om att få tips och inspiration och komma ett steg närmare min dröm!



Maja.

Kommentarer

  • maja säger:

    Alfons farmor menade jag ju!

    2011-12-05 | 16:04:12
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • mamma säger:

    Lite härligt med snö tycker jag, här har det regnat lite. Känns skönt att du kunde din Alfons.

    2011-12-05 | 18:22:41
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • mormor säger:

    Jag gillar att läsa böcker, så jag ser fram emot din.



    Kram

    2011-12-06 | 00:26:58
  • faster säger:

    Så spännsnde med bok Maja!!Längtar!

    2011-12-11 | 09:29:22

Kommentera inlägget här: