majjaeriksson

Naturens skönhet

Kategori: Maja

Idag gick jag...

Fotograf: Anna Karin

...och Anna Karin...

Fotograf: jag

... ut och fotograferade. Vi har en uppgift som handlar om att skilldra skönhet. Skönhet. Det är allt vi får. Sen är det helt öppet. Anna Karin och jag hade väl ungefär lika dåligt med idéer så vi bestämde oss för att slå våra kloka huvuden ihop och jobba tillsammans. Så vi gick ut och fotade och bestämda att vårat tema skulle vara Naturens skönhet. Så vi fotade loss i snölandskapet och nu har vi valt ut två bilder var som ska sitta tillsammans liksom.

Ni kan få se mina två bidrag...




... som ska, liksom på den dåliga bilden nedan, kompletteras av och komplettera Anna Karins två foton...



... och tillsammans visa Naturens skönhet! Vackert.

Slutligen vill jag önska min kära mamma GRATTIS på födelsedagen!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilka fiba bilder, så härligt med snö!

    Och GRATTIS på födelsedagen Lena! :)

    2011-12-07 | 21:12:24
  • mamma säger:

    Fin bild på dej i snöfall. Jag tycker att era naturbilder var bra ihop - fint monterat med vyerna i mitten och närbilderna på sidorna.

    2011-12-07 | 22:32:28
  • Freja säger:

    Vilka härliga bilder! Och stort, varmt grattis, till Lena!!

    2011-12-08 | 11:39:32

Kommentera inlägget här: