majjaeriksson

Luciashow igår och jullov på g (eller hur?)

Kategori: Maja



Igår var Ellen och jag på luciashow. Det var nämligen min kära vän Moa som var hjärnan, bossen och framförallt eldsjälen bakom evenemanget. Vi fick lyssna och titta på ett luciatåg, det var agility, lussefika och maskeradhoppning. Mycket mysigt! Det finns hopp för julkänslorna! ;)

I detta nu sitter jag på mitt internatrum i Småland. Skolveckan drar igång klockan halv elva. Och håller på till fredag. På fredag drar jag till Norrköping för att umgås med syrrorna och införskaffa de sista julklapparna!

Och ni:


Hoppas att vi alla får en bra vecka!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh! Jag ville också se den där fina showen! Tusan att gbg ligger så långt bort! Hoppas ni hade det bra:D

    2011-12-12 | 21:34:11
  • Moa säger:

    Tack för att du kom på julshowen! :) Det vart jag glad för! Ha det bäst nu, snart är det jullov, Håll ut! :)

    2011-12-13 | 19:52:39

Kommentera inlägget här: