majjaeriksson

Julafton hos mig

Kategori: Maja

Det belv en fin och mysig julafton, precis som alla år. Och jag fick så mycket julklappar (det måste vara rekord!), så jag ska inte ge mig på att räkna upp alla. Istället säger jag TACK, tack för julklapparna och tack till alla som gjorde min julafton till en mysig dag.

På morgonen är vi alltid hos farmor och farfar och firar med pappas sida.


Lisa fick en ridhjälm.


Och Ellen posade fint med en julklapp.


På kvällen firar vi hemma i Sonnorp med tjocka släkten på mammas sida.


Syssling Ella var där.


Liksom granen och mängder av julklappar.


Det var roligt att busa med Ella.


Min julafton var en fin dag helt enkelt!

Ha det gott på juldagen!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad mysigt ni verkar ha haft det! :) God fortsättning!

    2011-12-25 | 14:05:22
  • mormor säger:

    Vilka fina kort! Roligt att dom inte är i färg. Tack själv Maja för en fin julafton och fina julklappar.

    Kram mormor

    2011-12-25 | 23:15:53

Kommentera inlägget här: